Intéző bizottság, közös képviselő támogatása
A lakószövetkezetek, társasházak közössége a lakók összetételének változása és az épület fenntartási igényének alakulása miatt más és más elvárást támaszt a társasház kezelésével kapcsolatban. Van amikor szinte családként osztják fel a feladatokat. Van amikor kiszerveznek mindent a takarítástól, a közös képviseleten keresztül a társasház fenntartásáig. Majd eljön az a pillanat, amikor úgy érzik, hogy ők tudnak az épület legjobb gazdái lenni és a maguk kezébe szeretnék venni az irányítást, mert nem elégedettek az épület karbantartásával, nem érzik a kontrollt a pénzügyi, gazdasági történések felett, nem érzik, hogy részesei lennének a döntésnek.
Munkamegosztás optimalizálása
Mi azt javasoljuk, hogy hacsak nem ambicionálják a könyvelést, az egyéni elszámolások aktív vezetését, fókuszáljanak arra, ami a legalkalmasabb a ház életminőségének növelésére. A kertészetre, a hibaelhárításra, a karbantartásra, az épület színvonalának növelésére, a pályázatok monitorozásra, a pályázatok összeállítására és a könyvelést, az adatszolgáltatást szervezzék ki. De ne egy olyan könyvelő cégnek, ami a sok más gazdasági szervezet között könyveli a számukra apró szervezetet, hanem olyan vállalkozónak, aki mint gyakorló közös képviselő pontosan tudja, hogy a lakók, a tulajdonosok, a közös képviselők, a számvizsgálók milyen évközi és év végi információt várnak. Aki nem rest olyan adattartalmakat is lekönyvelni, olyan dokumentumokat is digitalizálni, amivel a könyvelés könnyen ellenőrizhetővé, áttekinthetővé válik.
Legjobb, ha mindenki azt csinálja amihez ért.
Ezért raktuk össze a társasház-irányítás támogatása szolgáltatási csomagunkat.
Könyvelés
Havi pénzügyi elszámolás, SZB jelentés, egyenlegközlő
Dokumentum digitalizálás, publikálás
Mi is az a társasház-irányítás támogatása szolgáltatás-csomag?
A társasház-irányítás támogatása szolgáltatás-csomagunk egy komplex szolgáltatás, amelynek keretében